tisdag, juni 21, 2011

I need you to be the guide


För stunden har jag full nedräkning fram till semestern. 15 dagar kvar. Ska bli riktigt skönt. Min tillvaro är smått upp och ned just nu. Jag går runt som ett stort frågetecken och Google inte kan hjälpa mig med ett enda svar. På toppen av det ska jag jobba som en tok fram till semestern. Men jag håller huvudet högt. Tur att det finns bra musik att tanka på energin med!

Under semestern ska jag bland annat besöka Arvikafestivalen, och på tal om den börjar det närma sig slutet på min tävling där ni kan vinna 3-dagarsbiljett till festivalen. Imorgon kl.20 går slutsignalen och tävlingen hittar ni här.

Ett av mina bästa minnen från förra årets Arvikafestival var upptäckten av finska bandet Amorphis. De har precis släppt ett nytt album, The Beginning of Times, vilken jag kommer att ta upp här framöver. Fram till dess tycker jag att ni kan lyssna och titta på videon till singeln You I Need nedan.



2 kommentarer:

Ankan sa...

Nej Malin! Vilken tråkig intetsägande musik.

;D

Malin sa...

Tråkmåns! ;-)