fredag, oktober 02, 2009

Papillon

Fick mig en riktigt trevlig överraskning idag. Papillon, första singeln från Editors kommande tredjeplatta låg i min brevlåda. Smått förvånad då det enda releasedatum jag har hört från alla möjliga håll är den 12:e oktober. Samma dag som albumet vill säga. Men jag är självklart inte den som klagar, utan tackar CDON tusen gånger om för att de förgyllt min helg!

Singeln innehåller:
Papillon Radio Mix
Eat Raw Meat = Blood Drool (Demo)
Like Treasure (Demo)
Papillon Tiësto Remix Radio Edit

Singeln finns även uppe på Spotify. Dock finns inte demoversionen av Like Treasure med där utan istället en demoversion av Walk the Fleet Road. Samt ytterligare en remix och den längre versionen av Tiëstos remix.


5 kommentarer:

/C. sa...

Vilken vacker bild :-)

Malin sa...

Känns lite ovant att se ett Editors-omslag så "färgglatt". Fast jag gillar nog albumomslaget bättre, svart är lite snyggare än vitt...och känns mer Editors :-)

Jimmy Myhre sa...

Ljuvligt omslag, finns inget läckrare än att öppna nya skivor och spänt titta igenom layout och innerfodral. Inte långt kvar nu ....

Ankan sa...

Du kommer inte att bli besviken på skivan Malin...

Malin sa...

Jimmy: Kan bara instämma!

Ankan: Låter bra det :-)

9 dagar kvar!