torsdag, januari 29, 2009

We can never go home

Andas in....
....och andas ut.

Jag har just fått ett extremt bevis på att jag verkligen var i en helt annan värld andra halvan av förra året. Jobb på konstiga tider, studier och annat man grävde ner sig i, inklusive att man inte är så mycket av en YouTube-träskmänniska har resulterat i att viktig information har gått mig förbi.

Vid närmare efter tanke är det helt ofattbart att jag i nästan ett halvårstid har levt i ovetskap om denna fakta!

Sedan i somras har de som haft den stora lyckan att gå på en konsert med Editors kunnat höra en ny låt!

No Sound But the Wind



Lovar riktigt gott inför tredje plattan som jag tidigare nämnt förhoppningsvis kommer dyka upp i september. Fler nya låttitlar:
Bird of Prey
In this light and on this evening
This house is full of noise

Tack C!

Inga kommentarer: