onsdag, april 20, 2011

30 Day Song Challenge - Day 14: A Song That No One Would Expect You To Love


Det finns en del kluriga kategorier bland de trettio, men denna är förmodligen den klart svåraste. Min musiksmak är så otroligt bred att jag inte är säker på om jag skulle kunna förvåna med någon av de låtar jag älskar. Jag kan säkert förvåna med låtar jag gillar, men av de jag älskar? Hm.

Efter att ha grubblat ett bra tag, har jag slutligen sållat ut tre låtar jag är riktigt rejält knäsvag för. Nu ska det ju bara vara en låt, och jag har också valt en utav de tre. Men nyfiken som jag är, får ni också länkar till de andra två. Här och här. Och frågan om någon eller några av dessa faktiskt förvånar er?


Men den låt jag valt, som jag tror skulle få flest ögonbryn att lyftas är...

...Bara himlen ser på med Eric Gadd.





Eller har jag fel?


Inga kommentarer: