onsdag, augusti 13, 2008

In the end all you can hope for, is the love you felt to equal the pain you've gone through

Är man likt undertecknad förlorad, förälskad och helt upp över öronen i Editors så rekommenderas följande länk:

http://theultimatebootlegexperience.blogspot.com/search/label/Editors

Är du inte Editorsfan så är sidan lika trevlig i övrigt då det finns en hel drös av andra sköna band att hitta livematerial med.

Jag håller mig dock i detta inlägg till mina favoriter och tipsar hett om de fyra spelningarna ni hittar där varav den sista är en 45 minuters video från deras spelning på Glastonbury 2007. Denna tittade jag på här om natten. Jag säger bara mmmm.... Det är ren balsam för själ, hjärta. öron och ögon också för den delen. Det tar ett tag att dra ner alla delarna men när det väl är gjort så har du sedan en skön konsert lugnt värd all tid du spenderat på nedladdningen. Har du inte tid att titta på rörliga bilder så har du ju som sagt tre andra konserter på samma sida att lyssna till. Jag slår ett extra slag för att du börjar med den akustiska spelningen. Den är riktigt riktigt nice.

Ja ni vet att när det kommer till mina husgudar så skulle jag lätt kunna skriva några kapitel till av bara farten så jag stoppar här och släpper iväg er till länken istället.
Se så, hopp iväg!


1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Malinglinet!;)

Vad säger du om att starta upp typ en "enskivaomdagen" blogg tillsammans med mig?

Har lite idéer och den borde inte ta så mycket tid i anspråk, som titeln ju skvallrar om, så att du lugnt kan fortsätta sköta både dina andra bloggar och din skola.

Kan utveckla på msn om du är intresserad.

Kram