lördag, maj 21, 2011

Gardens & Villa


Jag har tusen saker att skriva om. Som den grymma Glasvegas-konserten i Oslo igår, en massa bra nya album, andra heta tips och slutklämmen på 30 Day Song Challenge. Allting kommer inom sin tid, men först måste jag bara tipsa om störtsköna Black Hills med Gardens & Villa, vilken jag precis hittade hos Boggen som är en riktig fena på hitta goa låtar i djungeln av alla okända band! Jag tackar och bockar!

Det här är ett guldkorn!


Black Hills by Gardens & Villa from Secretly Jag on Vimeo.


2 kommentarer:

Boggen sa...

Glasvegas hade varit mumma. Blev lite förvånad av totalsågningen av deras senast i Sonic, som annars har ett gott omdöme...
Du är en fena själv på att tipsa, Malin, så jag tackar oxå.

Malin sa...

Jag lyssnade lite på nya albumet dagarna innan konserten. Tyckte den var sådär faktiskt, första albumet är ju klart bäst. Men live kom jag på mig själv med att tänka "fasiken vilken bra låt" om flera av de nya. Så jag får ge plattan en ny chans.