onsdag, juli 07, 2010

Inget X

Nej.
Nej Nej Nej Nej!!

IAMX ställer in sin Arvika-spelning :'-(

Kan bara återigen konstatera att jag uppenbarligen är dömd att missa alla mina drömkonserter iår. Editors i Stockholm, Heaven & Hell på Sonisphere, LCD Soundsystem på WOW och nu IAMX. Nu fattas bara att det skiter sig med att se In Flames på Arvika och Neubauten i Stockholm i höst så är konsert-året helt kört i graven. Har förvisso sett IAMX tidigare men jag vet inte om det är till fördel eller inte. För det var en av mina bästa konsertupplevelser någonsin. Såg verkligen fram emot den här spelningen...

Trist och stämningsdödande, men men. Det är som det är. Tröstar mig med Kiss & Swallow nedan och hämtar ny festivalpepp imorgon. Missa inte Arvika-playlisten i föregående inlägg!


Inga kommentarer: