söndag, maj 06, 2007

Smokers outside the hospital door

Nu äntligen kan man höra kommande förstasingeln från Editors andra platta som planeras komma ut den 25 juni. Låten heter Smokers outside the hospital door och finns tillgänglig på bandets myspace-sida.
Gå och lyssna! Det är kvalitet, det är kärlek, ursäkta språket men det är bara så in i helvetes djälva bra att jag får ståpäls i själen. Ni som troget läser denna blogg kan nog ana hur mycket jag väntat och sett fram emot nytt material med detta band. They're my everything kort och gott.



2 kommentarer:

Ankan sa...

Ha inte för höga förväntnigar bara. Det e ju inte helt sällan som uppföljaren inte lever upp till förväntningarna. Men visst, jag väntar också med spänning.

Malin sa...

Jo jag vet att passa mig för höga förväntningar. Fast när det gäller Editors så känns det som att de knappast lär ha några problem att göra en minst lika suverän uppföljare som debuten. Vi får se, spännande ska det bli iaf.