onsdag, augusti 22, 2007

Kiss + Swallow

Ännu är jag inte riktigt klar med mina försök till att frälsa in er på I Am X. Debutskivan Kiss + Swallow landade i brevlådan idag. Eftersom jag gav tre smakprov från andra albumet The Alternative i förra inlägget så tänkte jag bjuda på mina tre favoritspår från denna platta också. Avslutningsvis länkar jag även till två videor, en låt från vardera platta. Så, lyssna, se och njut:



Kiss and Swallow - Helt enkelt en grym låt som dessutom väcker fina minnen från konserten på Arvikafestivalen i somras, när jag och kusinen dansade som tokar, framförallt till den här låten.
Mercy - Lite lugnare låt men med samma behagliga sound

Skin Vision - Skönt medryckande


videos:
President från The Alternative
Missile från Kiss + Swallow

Hittade även ett inslag med Chris Corner där han berättar om sina tankar kring I Am X. Tycker jag ni ska kolla in om ni har tid.


(Från Arvikafestivalen i somras. Efter mycket om och men lyckades jag tillslut få en rätt bra bild utan en massa händer i vägen.)

Inga kommentarer: