måndag, januari 23, 2017

Norwegian bands and artists you need to hear, pt.7: Team Me


Team Me är ett band som jag egentligen inte helt vet hur jag ska förhålla mig till. Några av låtarna jag har hört på radion är bra, andra inte helt min kopp te. Det verkar också, när jag läser på Wikipedia, som om bandet inte existerar längre, men att vokalisten och grundläggaren fortsatt skriver musik under samma namn. Oavsett, 2011 släppte Team Me en låt med den väldigt långa låttiteln With my hands covering both of my eyes I am too scared to have a look at you now. Den tycker jag är helt suverän, och därmed får Team Me vara med i mina lilla Norge-följetong. Album och EPs ligger på Spotify om ni vill grotta ner er mer i bandet.






Fler norskor och norskar finner ni i min Spotify-spellista Norwegian bands and artists you need to hear.


Inga kommentarer: