fredag, januari 18, 2013

2013 + Inhaler


Nu är jag online igen! Installationen av Internet fungerade bra, låt oss hoppas att det även förblir så. Detta innebär att jag äntligen ska försöka komma igång här igen.

Har en del kvar att göra på min årsbästa-lista över favoritlåtarna 2012, men håll ut, den kommer! Och alla ni som mailat mig med tips, håll ut ni med, jag ska försöka komma igång och lyssna och skriva om er musik inom kort också.

En ny månad innebär som vanligt en ny månadslista. Har precis börjat med januari-listan så den är rätt kort än så länge, men den fylls i vanlig ordning på efter hand. Vill ni kika på mina tidigare listor finner ni dem i min Spotify-profil. Se länk till höger.


Det viktigaste att veta inför 2013 annars är att Editors arbetar för fullt med sitt fjärde album! Inget release-datum satt, men till sommaren/hösten ska det förhoppningsvis ske grejer.

Men redan nu i början av februari kommer en annan efterlängtad comeback. Mitt favoritband nummer två, Foals, är på gång med nytt! Här kommer första smakprovet Inhaler! Jäkla bra grejer!



2 kommentarer:

Hammill sa...

Välkommen tillbaka på riktigt med Musikfeber!

Malin sa...

Tack! :-)