onsdag, december 14, 2011

100kr/bidrag


Bara ett par dagar kvar på min lilla tävling (som ni hittar här), och jag tänkte att jag skulle testa att spä på det hela lite grann. För varje deltagare som kommer in med en gissning i tävlingen, skänker jag 100 kr till Musikhjälpen 2011 som just nu är i full gång i Sveriges Radio P3 och SVT Play. I år är temat "Alla flickor har rätt att gå i skolan".

Ta er även tid att gå in på Musikhjälpens hemsida. Där kan ni buda på deras auktioner, önska en låt eller hitta ett annat sätt att bidra på i kampen för flickors rätt att gå i skola. Kom igen! En ynka 50-lapp, som kan verka så lite för oss, gör stor skillnad för någon annan!


4 kommentarer:

Hammill sa...

Verkligen ädelt av dig!

Malin sa...

Tack. Hade egentligen varit kul att hitta på något av en insamlande karaktär, men jag är så dålig på idéer. Är väl lite sent nu också, även om det inte är slut förrän på söndag. Men kanske något att fundera på till nästa år.

Ola sa...

Jag tror på Explosions In The Sky! Snyggt initiativ!

/Ola

Malin sa...

Tack Ola!