söndag, juni 19, 2011

Inför Arvikafestivalen 2011: Spotify-spellista + Tävlingen


För tredje året i rad har jag knåpat ihop en Spotify-spellista inför Arvikafestivalen. Tidigare år har jag placerat låtarna i en ordning som jag tycker känns passande. Men i år har jag lagt dem efter den ordning de ska uppträda på festivalen. Eftersom där fortfarande är luckor att fylla ut i spelschemat, lär det förmodligen dyka upp några goa låtar till!



Aphex Twin

Missa dessutom inte att du här på bloggen kan vinna en 3-dagarsbiljett inklusive camping (värde 795kr) till årets upplaga av Arvikafestivalen. Att svara på två små frågor + skriva en liten motivering till varför just du ska vinna, är allt som behövs för att du ska ha chansen.


Frågorna igen:

Fråga 1. Hur många gånger har jag besökt Arvikafestivalen?

Fråga 2. Aphex Twin är årets headline på festivalen. Vad heter det skivbolag som Richard D. James startade 1991?


Svaret till fråga 1 finner ni här på min blogg. Ta hjälp av en viss etikett ute i drop-down-listan i högerspalten eller längst ner i det här inlägget. I ett av inläggen under den etiketten finns svaret, men var beredda på att ta handens fingrar till hjälp. Svaret till fråga två finner ni på Arvikafestivalens hemsida.

Svar + motivering skickar ni sedan till malin.jk@gmail.com senast nu på onsdag 22 juni. Kan ni inte gå själva kan ni alltid tipsa era vänner om detta toppen-tillfälle!


Inga kommentarer: