måndag, juni 13, 2011

Inför Arvikafestivalen 2011: Spelschema


Jag har en bra nyhet, och tyvärr också en dålig.
Vi börjar med den dåliga, och det är att Austra, som jag skrev ett inlägg om så sent som igår, har ställt in sin spelning på Arvikafestivalen. Verkligen synd, men förhoppningsvis kommer det någon skön ersättare!

Den goda nyheten då, jo det är att spelschemat redan är här! Den hittar ni på Arvikafestivalens hemsida. Jag tycker det ser riktigt bra ut. Dessutom är där fortfarande några TBA-tider, så jag är verkligen spänd på vad ledningen har i bakfickan för de tiderna! Givetvis kommer jag berätta för er här vilka det blir som fyller ut de sista luckorna. Håll utkik! Håll dessutom ett extra öga här på onsdag, då kommer en liten överraskning jag hoppas att ni kommer tycka om!

Till dess tycker jag att ni kan piska upp festivalpeppen med att dansa loss till Sammy Davis Jr. med Movits! som spelar på fredagen.




Inga kommentarer: