torsdag, juni 23, 2011

Arvika-tävlingen


Tävlingen är avslutad, och tyvärr uteblev responsen helt. Inte ett enda svar trillade in. Så kan det gå! Synd, ni vet inte vad ni missar! ;-) För er som sett tävlingen för sent, och gärna vill gå, ska inte misströsta. Årets biljett är ändå väldigt billig, 795kr, finns att köpa på Arvikafestivalens hemsida. Ett annat tips är att följa Arvikafestivalen på facebook, där lottar de ut biljetter rätt som det är.

Svaren på frågorna ska ni givetvis få.
1. Jag har besökt festivalen 12 gånger. I ett inlägg under etiketterna "Arvikafestivalen" och "*konserter/festivaler", från tidigare i år, står det att jag besökt Arvika sen 1999.

2. Skivbolaget Richard D James, a.k.a. Aphex Twin, startade 1991 heter Rephlex.


Det var det! För stunden har jag fullt upp, men jag kommer givetvis fortsätta peppa inför Arvika med "inför"-inläggen. Och en massa annan go musik. Häng med!


Dagens låt är Secrets & Lies med Emmon som gästar festivalen på lördagen.




6 kommentarer:

Fredrik Holmberg sa...

Haha vilket scam. Jag skickade in för en vecka sedan. Sjukt dåligt. Men what to do. Kanske bättre att ge dem till några polare istället.
/Fredrik

Malin sa...

Aj aj aj, helt riktigt Fredrik. Men ditt mail hade hamnat i Skräppost-mappen av någon anledning. Detta hade jag helt missat. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt. Detta är i så fall det enda svar som kommit in. Jag har mailat min kontakt på festivalen, och föreslagit att du ska utses som vinnare. Jag återkommer när jag fått svar.

Det ska även tilläggas att jag inte gett biljetterna till några polare. Biljetterna är fortfarande i festivalens ägo, och skulle mailas till mig när vinnare var utsedd. När svaren utblev, var det också vad jag meddelade min kontakt. Miss av mig att inte kolla skräpp-posten. Återigen, ber tusen gånger om ursäkt.

Anonym sa...

JIIIIPPPIIIIIIIIIIIIII!!!
Vad bra. Förlåt att jag verkade lite anklagande och bitter. Men men.
Anande nästan att den hamnade i skräpposten. Det är lätt hänt när man har konstig mejladress.

//Fredrik

Malin sa...

Förstår din reaktion! Jag hade förmodligen reagerat på samma. Bra att du sa ifrån!

Fredrik sa...

Alltid försent ute... Men får iaf se Aphex Twin i Köpenhamn i sommar. Bara av nyfikenhet, hur många ggr har du varit på Arvika-festivalen?

Malin sa...

Attans va synd! Har varit där 12 gånger. Besökt den sedan 1999.