tisdag, april 26, 2011

30 Day Song Challenge - Day 16: A Song That You Used to Love but Now Hate


Den här var svårare än jag hade räknat med. Jag borde snarare ha beslutsångest för där är en hel hög med låtar jag gått från att gilla till att avsky. Men istället har jag en bunke förslag på det motsatta, det vill säga låtar jag först hatade men som jag numera tycker om.

Dock har ett förslag trillat ner, en låt av årsmodell 2010 dessutom. Jag gillar den här duon, och jag storgillade den här låten när den kom. Men... den är så förbannat sönderspelad av radio, TV och alla andra håll man kan tänkas höra musik på. Jag är uppriktigt sagt så spyfärdigt trött på denna låt att jag helst skulle vilja att den förbjöds i ungefär fem år framåt. Då kanske jag skulle börja uppskatta den igen.


Låten i fråga? Johnossi - What's the point




Inga kommentarer: