söndag, april 03, 2011

30 Day Song Challenge - Day 02: Your Least Favourite Song


Fortsätter på 30-dagars-resan och dagens tema är "Your least favourite song". Får väl säga att dag 2 är den tråkigaste av de 30. Mest för att jag försöker ha som policy på den här bloggen att inte skriva om musik jag inte gillar. Men det får bli ett litet undantag för den här gången.

Det finns garanterat låtar jag tycker ännu mindre om, men denna var den första som ploppade upp i huvudet. Den var med i en reklam för en herrans massa år sedan, tror det var för köttbullar? Hur som helst har jag avskytt den ända sedan dess och till mitt stora förtret verkar alla älska den. Men det kan jag i och för sig förstå, det är ju ändå en klämkäck låt. Jag klarar dock inte riktigt av den.

För att dra ut på spänningen ännu mer låter jag bli att lägga upp videon här. Istället får ni gå in på denna länk och finna ut vilken låt det är.



Inga kommentarer: