torsdag, februari 17, 2011

Time is running out



All min lediga tid i februari har i princip gått till att fixa och dona med allt vad det innebär att flytta in i ny lägenhet. Därav tystnaden här. Inte är jag klar heller, vart tar tiden vägen?! Ja ja. Jag kommer igång igen här så småningom ska ni se.

Vill ni ha något att lyssna till kan ni spana in min spellista för februari ute i högerkanten. Än så länge är det nästan bara gamla favoriter, och inte så mycket nytt. Men den fylls på med jämna mellanrum så det lär dyka upp mer spännande där innan mars står för dörren.

Och så kan ni alltid dra på denna sköna melodi också!


2 kommentarer:

Hammill sa...

Flytt är flytt. Hoppas du kommer att trivas. Är det i Karlstad du bor? Ska kolla din februarilista nu. En del okända band där. Strokes nya har jag hört och den var inte så bra som jag hade förväntat mig.

Malin sa...

Arvika är det som gäller numera. Bara hört The Strokes nya en gång, ska bli intressant att höra nytt album med dem. De har ju haft rätt svårt att nå upp till den enastående debuten