måndag, mars 01, 2010

Giving up the Gun

Känns lite tomt och sorgligt att OS är över. Men nu kan man å andra sidan äntligen återgå till det regelbundna musiklyssnandet som har fått ta ett stort steg åt sidan senaste två veckorna. Därav den låga aktiviteten här. Men nu ska det bli liv i luckan igen.

Jag smyger igång med videon till Vampire Weekends senaste singeln Giving up the Gun. En småkul video som gästas av några bekanta ansikten, däribland Jake Gyllenhaal.






När jag är i farten kan jag också passa på att nämna att Foals nu har annonserat både titel och releasedatum för sin kommande platta. Uppföljaren till Antidotes går under namnet Total Life Forever och släpps 10 maj. Foals nya är utan tvekan årets, av mig, mest efterlängtade platta. Ska bli spännande att höra nya materialet. Jag lär återkomma i ämnet!

Inga kommentarer: