tisdag, augusti 12, 2008

Nothing but the local DJ, he said he had some songs to play.

Nog om Guilty Pleasures och tillbaka till ordningen. Idag har jag så tillslut kommit mig för att kolla upp en låt som jag under några veckor gått och funderat på vad den kan tänkas heta och vilka som ligger bakom den. Ett par minuters googlande senare så var alla frågetecken uträtade och ur högtalarna strömmade The Ting Tings Great DJ. Så för dagen är det denna engelska duo som har fått stå för eventuella förslitningsskador på repeatknappen. Jag är helt tokig i den låten, den är härligt catchy. Visste förresten inte att det även är The Ting Tings som ligger bakom radioplågan That's not my name. En låt som jag inte är så väldans förtjust i men övriga spår jag hört är inte så pjåkiga.

Så sväng in på länken nedan och sätt på högtalarna!

www.myspace.com/thetingtings


Inga kommentarer: