onsdag, februari 13, 2008

La la love you...

Så, om 30 minuter är det den 14:e februari och Alla Hjärtans Dag. Oundvikligt att missa. Förra årets Alla Hjärtans spenderade jag faktiskt med en av mina största kärlekar i livet. Skivsamlingen.

Jag gissar att ett flertal musikälskare i nuläget sitter och knåpar ihop listor och blandband med favoritlåtarna om kärlek. För en sekund överraskade jag mig själv med att faktiskt tänka tanken på att hitta på något liknande. Fast så blir det inte.

Jag tycker det räcker med en låt.
Den låt som kanske borde ses som den ultimata kärlekslåten. Framförd av ett av tidernas skönaste band. En enkel låt som med glimten i ögat är rakt på sak och man blir förbannat glad av den.
Varför göra det svårare än så?


Så till er alla, vänner, familj, läsare och andra sköna lirare jag träffat på:

La la love you, don't mean maybe



Haha. Håll till godo.

Inga kommentarer: