måndag, augusti 20, 2007

3 x I Am X

Att jag är svag för Chris Corner är knappast någon hemlighet för er som troget följer mina inlägg. Idag så landade äntligen The Alternative med I Am X i min brevlåda. Kiss and Swallow är dock fortfarande restnoterad men förhoppningsvis kommer den i veckan också. Väntan har varit lång nu. The Alternative har roterat friskt och på hög volym, väggarna i min lya har nästan durat. Inte enbart för att jag kände att mina grannar behövde höra lite schyst musik utan även för att I Am X sound är så djävulskt härligt att det måste krämas på till max. För att ni ska få en hint om vad jag snackar om så kommer här tre länkar till de tre allra bästa spåren:


The Alternative - Det är cirka 1,20 min in i låten när refrängen drar igång som det blir riktigt riktigt bra. Så få inte för er att ge upp för tidigt!


S.H.E - Länkat till den tidigare men den är värd att nämnas igen och igen. Mäktig är bara förnamnet. Nackhåren reser sig.

After every party I die - Röj undan på golvet och låt era dansnerver förföras av de sköna tonerna och Chris grymma röst.




Övertygade? Klart ni är, så bums iväg och inhandla skivorna.

Inga kommentarer: