onsdag, februari 28, 2007

Februarilåtarna

Jomenvisst. Ännu en månad är slut och dags att nämna lite sköna nya låtar från de gångna veckorna. Jag har som vanligt säkerligen glömt en hel del men förhoppningsvis har jag fått med de främsta favoriterna. Om ni känner för det kan ni ju fylla på själva med egna nya favoriter i kommentarsektionen.

Just Jack - Stars in their eyes
Modest Mouse - Dashboard
Studio - Self service
Isolation Years - Landslide
Santa Maria - Dogs
The Fray - How to save a life
Jamie T - If you got the money


och så....

Månadens Guilty Pleasure:
Fall Out Boy - This ain't a scene, it's an arms race

Jag trodde faktiskt att jag skulle komma undan den här månaden men icke. Det började med att jag hörde den på radion och tänkte; "jaha, ännu ett amerikanskt plojrockband." Givetvis fastnade låten som klister på hjärnan och jag gick runt och sjöng på den non-stop halva dagen tills jag kom på att någon sagt att det bästa sättet att få bort en låt som fastnat är att lyssna på den. Myspace nästa helt enkelt...det hela slutade istället med att jag körde låten fyra gånger på raken och tyckte den var bra... så är det.


För övrigt borde Kaiser Chiefs nya platta landa i min brevlåda inom en inte allt för avlägsen framtid. Det ser jag verkligen fram emot.

Inga kommentarer: