lördag, december 02, 2006

Rules of attraction

Just sett på Rules of Attraction, lite speciell film men den innehöll rätt schysst musik. Bland annat sköna The Rapture. Länge sen jag lyssnade på dem nu, får se till att fixa plattan som Out of the Races and On to the Tracks är med på. Utöver det har jag lyssnat en hel del på följande låtar idag:

Paolo Nutini Last Request
Snow Patrol Run
The Feeling Sewn
The Killers Smile like you mean it
Editors Orange crush
Audioslave Shadow on the sun

Givetvis rekommenderar jag dem alla varmt. Låtarna av Nutini och The Feeling finns att lyssna till på myspace, men när ni ändå är där kan ni ju lika gärna kika in hos de andra banden och lyssna på andra fina stycken de gjort. Framförallt Editors. De rekommenderar jag alltid, så räkna med att jag kommer tjata om dem en hel del. De är en av mina största musikkärlekar, de är ta mig ta mig tusan bland det bästa som hänt mig i musikväg...ligger mig mycket varmt om hjärtat.
Check them out here: www.myspace.com/editorsmusic eller www.editorsofficial.com

Inga kommentarer: