torsdag, november 30, 2006

I lost you...but I found country music

Senaste två dagarna har jag lyssnat på ett gäng Ballboy-låtar jag laddade ner från deras hemsida för en hel evighet sen. [www.ballboymusic.com] Skönt och lite speciellt band från Skottland, oftast väldigt roliga låttitlar. Hur som helst, fastnade för ett fint litet stycke som heter I lost you but I found country music. Lite sorglig men söt, här är texten:

i lost you, but i found country music
i found country music to hold me and soothe me
the way you used to do

and i miss you, but luckily there's music
luckily there's music
to get me through

and i think of you everyday of my life
and everyday i miss you and wonder and guess
what you are listening to
and everyday i miss you and wonder and guess
what you are listening to
what you are listening to
what you are listening to

Inga kommentarer: